Посібник містить цікаві різноманітні завдання, що допоможуть ефективно організувати пізнавальну діяльність дітей п’ятого року життя, сприятимуть закріпленню та розширенню знань про природне довкілля. Завдання відповідають вимогам освітнього напряму «Дитина в природному довкіллі» оновленого Базового компонента дошкільної освіти та відповідних розділів чинних програм.
Посібник містить цікаві різноманітні завдання, що допоможуть ефективно організувати пізнавальну діяльність дітей п'ятого року життя, сприятимуть закріпленню та розширенню знань про навколишній світ. Завдання відповідають вимогам оновленого Базового компонента дошкільної освіти та відповідних розділів чинних програм.
Посібник містить завдання, спрямовані на набуття дітьми четвертого року життя елементарних математичних уявлень, умінь логічно міркувати, узагальнювати, аналізувати, класифікувати, порівнювати. Завдання відповідають вимогам освітнього напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» оновленого Базового компонента дошкільної освіти та відповідних розділів чинних програм, за якими здійснюється логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку. Рекомендовано для дітей четвертого року життя, педагогів ЗДО, центрів розвитку та підготовки до школи, а також для роботи батьків з дітьми.
Робочий зошит призначений для використання під час інтегрованого навчання дітей, що передбачає системний підхід до формування в дітей четвертого року життя базових знань про навколишній світ відповідно їх вікових можливостей. Завдання відповідають вимогам оновленого Базового компонента дошкільної освіти та відповідних розділів чинних програм. Використання робочого зошита сприятиме розвитку в дітей уваги, пам’яті, мовлення, логічного мислення й творчих здібностей.
Посібник містить сценарії сучасних розваг (артпікнік, артфест, кулінарне шоу, шоу-програма, квест, геокешинг, геймпаті, спортфест, патріотичний батл та ін.) та конспекти занять патріотичного змісту, спрямовані на формування в дошкільників національної свідомості та патріотичних почуттів як складових соціально-громадянської компетентності (відповідно до інваріантної частини нового Базового компонента дошкільної освіти). Розробки, створені з дотриманням принципів діяльнісного, особистісно-орієнтованого, компетентнісного та інтегрованого підходів, містять корисні посилання та QR-коди, що дає змогу проводити їх як в офлайн-, так і в онлайн-форматах.
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) та чинних Типових освітніх програм. Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника Т. Г. Гільберг, С. С. Тарнавської, Н. М. Павич (Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для 1-го кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1. — К. : Генеза, 2023). Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Посібник містить орієнтовні конспекти занять з дітьми 6-го року життя, розроблені відповідно до змісту робочих зошитів «Математика», «Основи грамоти», «Природа», «Підготовка до письма» (ВГ «Основа»). Головна мета видання: допомогти дорослим у доступній ігровій формі ознайомити дитину з основами математики, грамоти, світом природи та підготувати руку до письма. Матеріали посібника стануть у пригоді вихователям, учителям, батькам як ефективний засіб формування ключових компетентностей оновленого Базового компонента та відповідних розділів чинних програм.