Посібник має на меті допомогти вчителям-філологам, які працюватимуть у 6-му класі та впроваджуватимуть модель НУШ. Орієнтовне календарно-тематичне планування і матеріали до уроків складено, зважаючи на основні модельної навчальної програми «Українська література. 5—6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В. П., Січкар С. І., Шило С. Б.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). Видання містить матеріал для опрацювання, вправи для виконання, зокрема інтерактивні форми і т. ін., із-поміж яких учитель може вибирати те, що відповідає рівню навчальних досягнень певного класу тощо.
Читанка зі страховиськами — книга для школярів віком 6–7 років, що має на меті залучити їх до читання. Це цікаві та захопливі розповіді про пригоди чарівних калошів — Зінки та Інки, яким навкруги вважаються страховиська, привиди та інші страхопудки. Головні героїні вимушені розгадувати загадки та розвіювати морок таємниць. Тексти поділено на підрозділи, невеликі за обсягом, але об’єднані однією сюжетною лінією та героями. Після текстів запропоновано питання для обговорення і творчі завдання, дібрані для кращого розуміння текстів. Учні вчаться звертати увагу на деталі, розуміти значення слів, працювати із синонімами. Для школярів початкової школи, батьків, учителів.
Посібник ставить за мету допомогти вчителеві в підготовці до уроку. Він містить роздавальний матеріал, призначений для бліцоцінювання знань учнів на різних етапах заняття, зокрема на стадії актуалізації чи закріплення знань. Відповідає основним темам модельних програм з курсу «Пізнаємо природу» для учнів 6-го класу (авт. Т. В. Коршевнюк; Д. Д. Біда, Т. Г. Гільберг, Я. І. Колісник).
Посібник містить диференційовані, творчі завдання, діагностувальні роботи для учнів 6-го класу з усіх тем курсу української літератури модельної навчальної програми «Українська література. 5—6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автори: Архипова В. П., Січкар С. І., Шило С. Б. (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України, наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). Завдання дібрано для всіх видів оцінювання, зокрема: бліцопитування (теоретичний матеріал і матеріали на знання тексту); поточні діагностувальні роботи; комбіновані діагностувальні роботи (тестування, різнорівневі практичні завдання). Роботи розміщено на окремих аркушах (за варіантами), наприкінці яких відведено місце для самооцінювання здобувачів освіти й коментаря вчителя.
Посібник пропонує тексти різних стилів і типів для написання диктантів і переказів у 5—6-х класах Нової української школи. Збірник укладено відповідно до рекомендованих МОНУ програм з української мови для учнів 5—6-х класів для закладів загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). Запитання й завдання до текстів сприятимуть розвитку критичного мислення учнів та вміння виділяти головне.
Видання містить 70 цікавих завдань з математики для дітей 7–8 років, під час виконання яких майже не потрібно робити жодних записів. Міркувати та обчислювати слід подумки, не занотовуючи проміжних результатів, а запам’ятовуючи їх. Матеріали посібника сприятимуть розвитку математичного, логічного, абстрактного мислення, пам’яті, уваги дитини, формуванню навичок лічби, обчислювальних навичок (у межах 1000), навичок орієнтування у просторі, прищепленню інтересу до математики як науки. А ще — проведенню цікавого дозвілля як удома, так і просто неба.
Посібник має на меті допомогти вчителям-філологам, які з 2022—2023 навчального року впроваджують модель НУШ. Орієнтовне календарно-тематичне планування та матеріали до уроків складено, зважаючи на основні наявні модельні навчальні програми «Українська мова. 5—6 класи» для закладів загальної середньої освіти, рекомендовані Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). Видання містить матеріал для опрацювання, вправи для виконання, зокрема інтерактивні форми і т. ін., із-поміж яких учитель може вибирати те, що відповідає рівню навчальних досягнень певного класу тощо.