Посібник містить орієнтовні конспекти занять з дітьми 5-го року життя, які розроблено відповідно до змісту робочих зошитів «Математика», «Мовлення», «Природа», «Навколишній світ» ВГ «Основа». Матеріали посібника стануть у пригоді вихователям, учителям, батькам як ефективний засіб із формування ключових компетентностей оновленого Базового компонента та відповідних розділів чинних програм.
Посібник містить систему завдань для оцінювання навчальних досягнень учнів 6-го класу з усіх тем курсу відповідно до вимог нового Державного стандарту базової загальної середньої освіти, Типової освітньої програми для 5–9 класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН від 19.02.2021 № 235), змісту трьох чинних модельних навчальних програм «Досліджуємо історію і суспільство. 5–6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Гісем О. В. та ін.; Пометун О. І. та ін.; Васильків І. Д. та ін.). Завдання дібрано для всіх видів оцінювання, зокрема: бліцоцінювання, тестових, комбінованих діагностувальних робіт. Усі роботи розміщено на окремих аркушах зручного формату (за варіантами), наприкінці яких відведено місце для самооцінювання здобувачів освіти та коментаря вчителя.
Посібник містить матеріали до уроків курсу «Пізнаємо природу» в 6-му класі відповідно до чинних модельних програм (автори: 1) Коршевнюк Т. В.; 2) Біда Д. Д., Гільберг Т. Г., Колісник Я. І.) У посібнику наведено матеріали до уроків курсу із визначеними очікуваними результатами навчання, методичними рекомендаціями, інноваційними прийомами, різноманітними цікавими вправами, завданнями, практичними роботами, проєктами тощо.
Посібник містить матеріали до уроків, дібрані відповідно до вимог нового Державного стандарту базової середньої освіти (30.09.2020), типової освітньої програми для 5–9 класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН № 235 від 19.02.2021) та всіх чинних модельних навчальних програм «Математика. 5–6 класи». У виданні запропоновано дидактичні матеріали до всіх етапів уроку (мотивація навчальної діяльності, повторення та систематизація знань, актуалізація опорних знань, вивчення нового матеріалу, підбиття підсумків уроку, перевірка домашнього завдання) та різноманітні форми роботи і типи завдань (бліцопитування, робота на картках з друкованою основою, тестування, робота в парах і групах, самостійна робота тощо).
Посібник містить матеріали до уроків, що відповідають вимогам нового Державного стандарту базової середньої освіти, типової освітньої програми для учнів 5–9-х класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН № 235 від 19.02.2021 р.), а також вимогам усіх чинних модельних навчальних програм інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека, благополуччя. 5–6 класи». У посібнику запропоновані готові вправи та методичні поради до тем курсу, очікувані результати та надзвичайно актуальні психостабілізаційні вправи. Завдання посібника різноманітні та переважно інтерактивні для роботи в парах і групах, а також для ситуативного навчання. Запрононовані вправи до нових тем курсу. Під QR-кодом на обкладинці запропоновано шаблон технологічної карти уроку.
Посібник укладено згідно з вимогами Державного стандарту та Типової освітнітньої програми для навчального предмета «Технології. 5–6 класи». У виданні висвітлено особливості модельних навчальних програм, надано зразки матриць та орієнтованого календарно – тематичного планування до кожної редакції, систематизовано вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів у технологічній освітній галузі, зазначено як створити безпечне освітнє середовище та вимоги до кабінетів трудового навчання, шкільних майстерень. У посібнику запропоновані приклади проєктів з докладними розробками уроків до них.
Посібник пропонує розробки орієнтовних планів-конспектів уроків у 6 класі НУШ за чотирма варіативними модулями на уроці: бадмінтон, баскетбол, баскетбол 3 × 3, волейбол, гандбол, гімнастика, доджбол, дитяча легка атлетика, теніс настільний, панна, петанк, рухливі ігри, футбол, футзал, алтимат фризбі, шахи (16 модулів: по 4 у кожній чверті), змістовну інваріантну частину, орієнтовний розподіл годин за модулями та орієнтовне календарно-тематичне планування за кожним модулем.