Анкета по визначенню здібностей учнів
Анкета
по визначенню здібностей учнів
І. Інтелектуальні здібності
- Учень засвоює нові знання швидко і легко все схоплює.
- Мас почуття здорового глузду і використовує знання в практичних повсякденних ситуаціях.
- Добре міркує, не плутається в думках. Добре вловлює зв'язок між подіями, між причиною і
наслідком. - Швидко запам'ятовує прочитане або почуте, не витрачає багато часу на повторення того, що
потрібно запам'ятати. - Знає багато про такі події, яких його однолітки не знають, не здогадуються.
- Має великий запас слів, легко користується новими словами, вільно висловлюється.
- Любить чигати нові книги, які читають не однолітки, а діти, старші на рік чи два, дорослі.
- Вирішує розумові задачі, що потребують розумових зусиль.
- Задає дуже багато запитань.
- Випереджає однолітків у навчанні на рік чи два.
- Оригінально мислить і пропонує нестандартні, неординарні відповіді, рішення.
- Дуже спостережливий, добре сприймає інформацію, швидко реагує на все нове.
II. Художні здібності
- У своїх малюнках зображує різноманітні типи предметів, ситуації, людей.
- Серйозно ставиться до творів мистецтва, замислюється і стає дуже серйозним, коли чує нову
музику, бачить гарну картину. - Оригінальний у виборі сюжету, складає незвичайні композиції (з квітів, малюнків, марок
абощо). - Завжди готовий використати будь-який новий матеріал для виготовлення іграшок, картин,
малюнків абощо. - У вільний час багато малює, ліпить, створює композиції, що мають художнє значення
(наприклад, прикраси для дому). - Використовує малюнок або ліплення, щоб висловити свої почуття і настрій.
- Цікавиться творами мистецтва, створеними іншими людьми. Може дати власну оцінку й
намагається відтворити те, що йому сподобалось. - Любить працювати з пластиліном, глиною, клеєм для того, щоб відтворювати речі в трьох
вимірах.
III Музичний талант
- Добре відчуває ритм і мелодію, завжди вслуховується в них.
- Добре співає.
- У гру на інструменті, у пісню чи танець вкладає багато енергії та почуттів.
- Любить музичні записи прагне піти на концерт або туди, де можна послухати музику.
- Любить співати разом з іншими, щоб виходило злагоджено й добре.
- У співі або музиці виявляє власні почуття й стан.
- Створює оригінальні власні мелодії.
- Добре грає на якомусь інструменті.
IV. Здібності до занять науковою працею.
- Висловлює думки ясно і чітко.
- Читає книги, наукову літературу з випередженням своїх однолітків.
- Виявляє більші, ніж у звичайних дітей, здібності у разі зміни абстрактних понять і
встановленні узагальнень.
4.Має хорошу моторну координацію, особливо між зоровим та слуховим сприйняттям (добре фіксуєте, що бачить, і чітко записує, що чує)
5. Після занять любить читати науково-попуярні книги та журнали
6. Не впадає у відчай, коли його нові задуми та проекти не підтримують вчитель або батьки.
7. Намагається зрозуміти причини і сенс подій.
8. Проводить багато часу над створенням проектів, конструюванням.
9. Любить обговорювати наукові події, винаходи, часто задумується над цим.
V. ЛІТЕРАТУРНА ОБДАРОВАНІСТЬ
1. Може вільно побудувати розповідь, починаючи від зав'язки сюжету й закінчуючи розв'язанням конфлікту.
2. Придумує щось нове й незвичайне, коли розповідає про що-небудь знайомим.
3. При розповіді виділяє головне, найхарактерніше.
4. Розповідаючи про щось, вміє дотримуватися одного сюжету, не втрачає головної думки.
5. Любить писати оповідання та вірші.
6. Своїх героїв в оповіданнях зображує майстерно, передає почуття, настрій, характер.
7. Вибирає для своїх оповідань ті слова, які добре передають емоційні почуття.
VI. АРТИСТИЧНИЙ ТАЛАНТ
1. Легко входить у роль іншої людини, персонажа тощо.
2. Цікавиться акторською грою.
3. Виразно змінює тональність голосу, коли зображує героїв.
4. Розуміє та вміє передати конфлікти і ситуації, може розіграти будь-яку драматичну сценку.
5. Передає почуття через міміку, жести, рухи.
6. Прагне викликати емоційну реакцію в інших людей, коли про що-небудь із захватом розповідає.
7. Дуже легко драматизує, передає почуття, емоційні переживання.
VII. ТЕХНІЧНІ ЗДІБНОСТІ
1. Добре вміє майструвати, займатися різними ремеслами.
2. Користується механізмами, машинами.
3. У світ його уподобань входить конструювання машин, приладів, моделей.
4. Може читати Нескладні креслення приладів і механізмів, використовувати старі деталі для створення нових виробів, іграшок, приладів.
5. Визначає причини несправності приладів.
6. Любить робити креслення механізмів.
7. Читає журнали та статті про створення нових машин, приладів, механізмів.
VIII. ЗДІБНОСТІ ДО СПОРТУ
1. Енергійний, потребує якомога більше фізичних рухів, щоб бути щасливим.
2. Любить брати участь у спортивних іграх і змаганнях.
3. Постійно досягає успіхів у якому-небудь виді спортивної гри.
4. Бігає швидше за інших.
5. Сильно розвинена координація рухів.
6. Любить ходити в походи, займатися на спортивних майданчиках.
7. Вільний час проводить у рухливих іграх.
ПРИМІТКА:
Графічне зображення рівня інтересів учня показуємо по осі ОХ і ОУ, попередньо оцінивши кожен із восьми напрямків за 8-ма балами. Якщо якась характеристика в дитини переважає, ставимо 5 балів. Якщо має вище середнього рівня — 4 бали. Оцінка 2 бали — найнижча. Підсумовуємо бали за 8-ма напрямками (тобто підсумовуємо бали за всіма характеристиками кожного з 8 напрямків розвитку здібностей). Загальну кількість набраних балів в одному напрямку (наприклад, інтелектуальна здібність) ділимо на кількість запитань у цій сфері. Отримане число відкладаємо на точці перетину оцінки в балах по осі Х і того напрямку здібностей (від 1 до 8), який перевіряється.
- Дана анкета має змогу показати на основі співставлення з інтересами однолітків особливості характеру спрямованості даної особистості.
- Створено .
- Переглядів: 1100