Оновлені рекомендації щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами на 2017-2018 н.р.
У якості навчальних робочих планів на 2017/2018 навчальний рік, які призначені для навчання дітей з особливими освітніми потребами у ЗНЗ застосовуються Типові навчальні плани спеціальних ЗНЗ: Лист Міністерства освіти і науки України:
Структура навчального 2017/2018 року
Дані рекомендації використовують при роботі із дітьми з особливими освітніми потребами наступні заклади:
- спеціальні загальноосвітні заклади
- навчально-реабілітаційні центри
Робочі навчальні плани на 2017/2018 навчальний рік у ЗНЗ для дітей із особливими освітніми потребами складають за Типовими навчальними планами, які затверджені наказом МОН України.
Для 1–4 класів від 28.01.2014 № 80
Для 5–8 класів від 22.04.2014 № 504
Для 9–10 класів від 26.08.2008 № 778
Для 11–12 класів від 12.02.2015 № 134
Дані навчальні плани вводяться поетапно:
- У 2014/2015 — це 1,2 та 5 класи
- У 2015/2016 — це 3 та 6 класи
- У 2016/2017 — це 4 та 7 класи
- У 2017/2018 — це 8 класи
- У 2018/2019 — це 9 класи
- У 2019/2020 — це 10 класи
Можна перерозподіляти до 15 відсотків навчального часу з інваріантною частиною Типових навчальних планів але такий перерозподіл необхідно узгодити із Місцевим органом управління освітою у випадку перерозподілу в межах освітньої галузі або МОН — у разі перерозподілу між галузями.
Освітній процес у спеціальних ЗНЗ має проходити за наступним листом: Лист МОН України від 03.07.2017 № 1/9-362 "Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році"
Працюючи із учнями, які мають особливі освітні потреби вчителі повинні самостійно розподіляти програмовий матеріал із врахуванням годин, які зазначені в навчальних планах та створювати умови для засвоєння програмного матеріалу, враховуючи при цьому індивідуальні особливості навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Для організації навчально-виховного процесу для учнів з інтелектуальними порушеннями керуйтеся листом МОН від 13.08.2014 № 1/9-413. «Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку»
Програми, плани, рекомендації, які були розроблені Міністерством освіти і науки України для дітей із особливими освітніми потребами: "Освіта дітей з особливими потребами"
- Створено .
- Переглядів: 896