Посібник містить варіанти діагностувальних робіт, призначених для оцінювання результатів навчання учнів 6-го класу з усіх тем курсу «Географія». Відповідає усім модельним програмам з географії для 6-го класу (авт. Кобернік С. Г., Коваленко Р. Р. та ін.; Запотоцький С. П., Карпюк Г. І. та ін.).
Посібник ставить за мету допомогти вчителеві в підготовці до уроку. Він містить роздавальний матеріал, призначений для бліцоцінювання знань учнів на різних етапах заняття, зокрема на стадії актуалізації чи закріплення знань. Відповідає основним темам усіх модельних програм з географії для 6-го класу (авт. Кобернік С. Г., Коваленко Р. Р. та ін.; Запотоцький С. П., Карпюк Г. І. та ін.)
Видання відповідає вимогам двох основних модельних навчальних програм для закладів загальної середньої освіти: «Іноземна мова. 5—9 класи» (автори: В. Г. Редько, О. П. Шаленко, С. І. Сотникова, О. Я. Коваленко, І. Б. Коропецька, О. М. Якоб, І. В. Самойлюкевич, О. М. Добра, Т. М. Кіор) та «Іноземна мова. 5—9 класи» (автори: І. М. Зимомря, В. А. Мойсюк, М. С. Тріфан, І. К. Унгурян, М. В. Яковчук), рекомендованих Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). Це — перша частина з двох, в якій наведено матеріали до уроків за темами, що збігаються в обох модельних програмах.
Посібник містить диференційовані, творчі завдання, діагностувальні роботи для учнів 5-го класу з усіх тем курсу української літератури, що відповідає основним чинним програмам, рекомендованим Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). Завдання дібрано для всіх видів оцінювання, зокрема: бліцопитування (теоретичний матеріал і матеріали на знання тексту); поточні діагностувальні роботи; комбіновані діагностувальні роботи (тестування, різнорівневі практичні завдання). Роботи розміщено на окремих аркушах (за варіантами), наприкінці яких відведено місце для самооцінювання здобувачів освіти й коментаря вчителя.
Посібник містить матеріали до уроків курсу «Інформатика» в 6 класі відповідно до більшості тем усіх чинних модельних програм (автори: 1) Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.; 2) Морзе Н. В., Барна О. В.; 3) Завадський І. О., Коршунова О. В., Лапінський В. В.; 4) Радченко С. С., Боровцова Є. В.; 5) Пасічник О. В., Чернікова Л. А.; 6) Козак Л. З., Ворожбит А. В.). Представлені розробки уроків із визначеними очікуваними результатами навчання, методичними рекомендаціями, інноваційними прийомами, різноманітними цікавими вправами, завданнями, практичними роботами, проєктами тощо.
Посібник містить матеріали до уроків курсу «Географія» в 6 класі відповідно до всіх чинних модельних програм (автори: 1) Запотоцький С. П., Карпюк Г. І. та ін.; 2) Кобернік С. Г., Коваленко Р. Р. та ін.). Представлені розробки уроків із визначеними очікуваними результатами навчання, методичними рекомендаціями, інноваційними прийомами, різноманітними цікавими вправами, завданнями, практичними роботами, проєктами тощо.
Посібник має на меті допомогти вчителям-філологам, які працюватимуть у 6-му класі та впроваджуватимуть модель НУШ. Орієнтовне календарно-тематичне планування і матеріали до уроків складено, зважаючи на основні модельної навчальної програми «Українська література. 5—6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В. П., Січкар С. І., Шило С. Б.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). Видання містить матеріал для опрацювання, вправи для виконання, зокрема інтерактивні форми і т. ін., із-поміж яких учитель може вибирати те, що відповідає рівню навчальних досягнень певного класу тощо.