Файловий архів

Written by on

Посібник створено, щоб допомогти вчителям, які з 2022/2023 навчального року впроваджуватимуть Концепцію «Нова українська школа». Матеріали дібрано відповідно до двох модельних навчальних програм «Етика. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ашортіа Є. Д. та ін., Пометун О. І. та ін.), рекомендованих Міністерством освіти і науки України (наказ МОНУ від 12.07.2021 № 795).

Written by on

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків математики у 4-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко. Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко.

Written by on

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 4-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко. Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника Т. Г. Гільберг, С. С. Тарнавської, Н. М. Павич.

Written by on

Посібник ставить за мету допомогти вчителю в підготовці до уроку. Авторка пропонує роздавальний матеріал, призначений для експрес-оцінювання знань учнів на різних етапах заняття, зокрема на стадії актуалізації чи закріплення знань. Картки можуть бути використані під будь-яку модельну програму курсу (автори: Беденко М. В., Клочко І. Я. та ін.; Бурда М. І., Васильєва Д. В.; Василишин М. С., Миляник А. І. та ін.; Істер О. С.; Мерзляк А. Г., Номіровський Д. А. та ін.; Радченко С. С., Зайцева К. С.; Скворцова С. О., Тарасенкова Н. А.). Для вчителів математики.

Written by on

Посібник ставить за мету допомогти вчителю в підготовці до уроку. Містить дидактичний роздавальний матеріал, призначений для бліцоцінювання знань учнів на різних етапах заняття, зокрема на стадії актуалізації чи закріплення знань. Може бути використаний під усі модельні програми курсу (автори: Голуб Н. Б., Горошкіна О. М.; Заболотний О. В., Заболотний В. В. та ін.).

Written by on

Посібник містить диференційовані, творчі завдання, діагностувальні роботи для учнів 5-го класу з усіх тем курсу зарубіжної літератури, рекомендованих Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). Завдання дібрано для всіх видів оцінювання, зокрема: бліцопитування (теоретичний матеріал і матеріали на знання тексту); поточні діагностувальні роботи; комбіновані діагностувальні роботи (тестування, різнорівневі практичні завдання). Роботи розміщені на окремих аркушах (за варіантами), наприкінці яких відведено місце для самооцінювання здобувачів освіти й коментаря вчителя.

Written by on

Посібник містить диференційовані, творчі завдання, діагностувальні роботи для учнів 6-го класу з курсу української літератури, складені відповідно до модельної навчальної програми «Українська література. 5—6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Яценко Т. О., Качак Т. Б., Кизилова В. В., Пахаренко В. І., Дячок С. О., Овдійчук Л. М., Слижук О. А., Макаренко В. М., Тригуб І. А.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).

Дочірні категорії